Doprava a platba
Objednávku z e-shopu Corial si môžete nechat doručiť kuriérom GLS na adresu alebo do GLS parcel shop.
Objednávku tiež môžete vyzdvihnúť na osobný odber v niektorej z našich predajní. Ich zoznam a otváracie doby nájdete tu.
SPÔSOBY A CENY DORUČENIA
- Dopravu zdarma máte už pri nákupe od 39 EUR. Pri nižšej hodnote objednávky je cena doručenia 3,50 EUR.
- Doručenie do Českej republiky je spoplatnené sumou 6 EUR.
- Vo vybraných obdobiach môže byť cena dopravy vyššia alebo nižšia. Vždy je táto aktuálna informácia uvedená na našom webe.
Doručenie na vašu adresu
- Objednávka vám bude doručená kuriérskou službou GLS, väčšinou na druhý - tretí deň od odoslania od nás. O predaní zásielky do prepravy vás informujeme prostredníctvom sms a ďalší deň sa vám ozve kuriér s termínom doručenia.
- Doručenie prebieha buď z centrálneho skladu v e-shope alebo z predajne, podľa toho, kde je tovar skladom. V objednávke sa vám vždy ponúkne iba jedna z týchto možností, nemusíte nič riešiť.
- Cena dopravy je 3,50 EUR do SR (Mimoriadne zmeny cien vyhradené). Cena dopravy do ČR je 6 EUR.
- Doprava zdarma pri nákupe nad 39 EUR (iba pri doručení na Slovensko).
Doručenie do GLS Parcel shopu - iba SR
- Tovar si od nás tiež môžete nechať zaslať na jedno z takmer 300 výdajných miest GLS. Zoznam výdajných miest sa vám zobrazí priamo v objednávke.
- Zásielka bude doručená na vami vybrané miesto väčšinou do 2 pracovných dní od odoslania od nás. V mimoriadnych prípadoch môže byť doručovacia doba dlhšia - o tom vždy informujeme zákazníka v košíku pri nákupe.
- O predaní zásielky do prepravy aj o pripravení zásielky k vyzvihnutiu vás informujeme prostredníctvom sms.
- Cena dopravy je 3,50 EUR do SR
- Doprava zdarma pri nákupe nad 39 EUR.
Osobný odber na predajni v SR
Osobný odber v našich predajniach je bez poplatku a platba je možná kartou aj v hotovosti. Príďte nakupovať do jednej z našich predajní.
Objednanie v e-shope
- Pri každom produkte v e-shope uvidíte, v ktorej prevádzke si môžete tovar vyzdvihnúť alebo či ho môžeme poslať na vašu adresu. V košíku si môžete ľahko overiť, či je možné vybraný tovar vyzdvihnúť v tej istej predajni.
- Ak je dodacia lehota produktu do 3 dní, znamená to, že tovar pošleme do predajne - takže vždy počkajte na SMS, že tovar je pripravený na vyzdvihnutie. Nepokazte si svoju radosť a nechoďte zbytočne :)
- Ak predajňa nie je k dispozícii v zozname, tovar tam nie je možné vyzdvihnúť. Dokonca aj v objednávke sú ponúkané len tie predajne, kde si môžete vyzdvihnúť tovar.
Vyzdvihnutie objednávky
- Objednávka bude pripravená k vyzdvihnutiu v ten istý deň alebo najneskôr nasledujúci deň po objednaní, ak je tovar skladom. Ak tovar nie je na skladom, zvyčajne je tovar pripravený k vydaniu do 3 dní (maximálne do jedného týždňa).
- O tom, že je objednávka pripravená na výdaj, vám pošleme sms. Niekedy tovar na predajni nie je okamžite na sklade - aj v tomto prípade vám pošleme SMS, aby ste vedeli, že váš tovar sa prepravuje na predajňu.
- Objednaný tovar pre vás na predajni rezervujeme po dobu 7 dní.
- Pokiaľ si zásielku nestihnete vyzdvihnúť v danom termíne, nie je problém - jednoducho nám zavolajte alebo napíšte (nezabudnite do e-mailu napísať číslo vašej objednávky) a lehotu pre vyzdvihnutie vám predĺžime o ďalšie 3 dni. Kontakty na naše predajne nájdete tu.
- Vopred neuhradený tovar nemôžeme rezervovať na dlhšie než 10 dní. (Ak máte zájem o dlhšiu rezerváciu, môžete zaplatiť bankovým prevodom - napíšte nám na eshop@corial.sk)
Aj keď sa snažíme všetkým vyhovieť, dostupnosť tovaru na predajni, nie je zárukou dodania. Tovar na predajni je rezervovaný až potvrdením objednávky. Samozrejme urobíme všetko preto, aby sme vašu objednávku potvrdili a odoslali.
MOŽNOSTI PLATBY
Pri doručení na adresu môžete platiť buď na dobierku, bankovým prevodom alebo kartou on-line. Objednávky na osobný odber je možné platiť iba na mieste na predajni.
Dobierka
Momentálne je možné využiť platbu na dobierku.
- Svoju objednávku si môžete nechať zaslať na adresu v SR na dobierku a platiť až pri prevzatí zásielky. Cena za túto službu je 1 EUR.
Bankový prevod
- Po vytvorení objednávky dostanete e-mail s variabilným symbolom vašej objednávky a číslom účtu, na ktorý nám platbu pošlete. Potvrdenie obsahuje aj QR kód pre pohodlnejšiu platbu.
- Číslo účtu: 2942116778/1100, IBAN: SK56 1100 0000 0029 4211 6778
- Aby sme mohli priradiť platbu k objednávke, vždy uveďte číslo objednávky ako variabilný symbol.
- Hneď ako obdržíme platbu, balíček vám odošleme. Odoslanie potvrdíme prostredníctvom SMS.
Online
- Platiť za objednávku môžete cez platobnú bránu v našom e-shope (služba GP WebPay) následovne:
- Platobnou kartou
- Google pay | Apple Pay - z podporovaných zariadení.
- Vaša banka nám platbu okamžite potvrdí, aby sme mohli ihneď začať s prípravou vašej zásielky.
- Občas sa môže stať, že dôjde k zlyhaniu spojenia s platobnou bránou, napríklad z dôvodu bezpečnostnej odstávky - bohužiaľ druhýkrát už nie je možné vyvolať spojenie s platobnou bránou k rovnakej objednávke a vaša objednávka bude preto neuhradená. V tom prípade Vám príde mail s údajmi na bankový prevod (suma, variabilný symbol, IBAN aj QR kód na rýchlu a jednoduchú platbu). Objednávku si viete vytvoriť ešte raz, pokiaľ chcete platiť kartou online. Pôvodnú objednávku potom zrušíme.
- Odoslanie vašej objednávky potvrdíme prostredníctvom SMS.
Na pokladni na predajni
- V našich predajniach Corial a Pandora môžete platiť až pri osobnom odbere vašej zásielky, a to v hotovosti alebo kartou - všetky naše predajne prijímajú platobné karty.
- O pripravení objednávky k vyzdvihnutiu vás informujeme SMS.
Výmeny tovaru pri zaplatených objednávkach
- Výmena tovaru je možná v prípade, že sa jedná o rovnaký tovar v inej veľkosti (napr. náramok alebo prsteň). Taktiež je možná výmena za iný tovar v rovnakej cenovej kategórii.
- V prípade požiadavky na výmenu treba odoslať tovar na adresu uvedenú nižšie aj spolu s požiadavkou na výmenu. Pokiaľ bude požadovaný model skladom, obratom Vám ho odošleme:
GOLDTIME BL spol. s r.o. (Eshop Corial)
Rezedova 5
82101 Bratislava
- Výmena za odlišný model v inej cenovej kategórii nie je možný. V tom prípade Vám vystavíme dobropis a objednávku je potrebné vystaviť nanovo.
- Výmenu tovaru je možné uskutočniť aj na našich predajniach. Pred návštevou predajne sa uistite, že menená značka sa na danej prevádzke predáva. V opačnom prípade výmena nie je možná.
Aktualizace textu: 29.11.2021