Doprava a platba

Objednávku z e-shopu Corial si môžete nechat doručiť kuriérom GLS na adresu alebo do GLS parcel shop.
Objednávku tiež môžete vyzdvihnúť na osobný odber v niektorej z našich predajní. Ich zoznam a otváracie doby nájdete tu.


SPÔSOBY A CENY DORUČENIA

  • Dopravu zdarma máte už pri nákupe od 39 EUR. Pri nižšej hodnote objednávky je cena doručenia 3,50 EUR.
  • Doručenie do Českej republiky je spoplatnené sumou 6 EUR.
  • Vo vybraných obdobiach môže byť cena dopravy vyššia alebo nižšia. Vždy je táto aktuálna informácia uvedená na našom webe.

Doručenie na vašu adresu

  • Objednávka vám bude doručená kuriérskou službou GLS, väčšinou na druhý - tretí deň od odoslania od nás. O predaní zásielky do prepravy vás informujeme prostredníctvom sms a ďalší deň sa vám ozve kuriér s termínom doručenia.
  • Doručenie prebieha buď z centrálneho skladu v e-shope alebo z predajne, podľa toho, kde je tovar skladom. V objednávke sa vám vždy ponúkne iba jedna z týchto možností, nemusíte nič riešiť. 
  • Cena dopravy je 3,50 EUR do SR (Mimoriadne zmeny cien vyhradené). Cena dopravy do ČR je 6 EUR.
  • Doprava zdarma pri nákupe nad 39 EUR (iba pri doručení na Slovensko).

Doručenie do GLS Parcel shopu - iba SR

  • Tovar si od nás tiež môžete nechať zaslať na jedno z takmer 300 výdajných miest GLS. Zoznam výdajných miest sa vám zobrazí priamo v objednávke.
  • Zásielka bude doručená na vami vybrané miesto väčšinou do 2 pracovných dní od odoslania od nás. V mimoriadnych prípadoch môže byť doručovacia doba dlhšia - o tom vždy informujeme zákazníka v košíku pri nákupe. 
  • O predaní zásielky do prepravy aj o pripravení zásielky k vyzvihnutiu vás informujeme prostredníctvom sms.
  • Cena dopravy je 3,50 EUR do SR
  • Doprava zdarma pri nákupe nad 39 EUR.

Osobný odber na predajni v SR

Osobný odber v našich predajniach je bez poplatku a platba je možná kartou aj v hotovosti.  Príďte nakupovať do jednej z našich predajní.  

Objednanie v e-shope

  • Pri každom produkte v e-shope uvidíte, v ktorej prevádzke si môžete tovar vyzdvihnúť alebo či ho môžeme poslať na vašu adresu. V košíku si môžete ľahko overiť, či je možné vybraný tovar vyzdvihnúť v tej istej predajni.
  • Ak je dodacia lehota produktu do 3 dní, znamená to, že tovar pošleme do predajne - takže vždy počkajte na SMS, že tovar je pripravený na vyzdvihnutie. Nepokazte si svoju radosť a nechoďte zbytočne :)
  • Ak predajňa nie je k dispozícii v zozname, tovar tam nie je možné vyzdvihnúť. Dokonca aj v objednávke sú ponúkané len tie predajne, kde si môžete vyzdvihnúť tovar.

Vyzdvihnutie objednávky

  • Objednávka bude pripravená k vyzdvihnutiu v ten istý deň alebo najneskôr nasledujúci deň po objednaní, ak je tovar skladom. Ak tovar nie je na skladom, zvyčajne je tovar pripravený k vydaniu do 3 dní (maximálne do jedného týždňa).
  • O tom, že je objednávka pripravená na výdaj, vám pošleme sms. Niekedy tovar na predajni nie je okamžite na sklade - aj v tomto prípade vám pošleme SMS, aby ste vedeli, že váš tovar sa prepravuje na predajňu.
  • Objednaný tovar pre vás na predajni rezervujeme po dobu 7 dní. 
  • Pokiaľ si zásielku nestihnete vyzdvihnúť v danom termíne, nie je problém - jednoducho nám zavolajte alebo napíšte (nezabudnite do e-mailu napísať číslo vašej objednávky) a lehotu pre vyzdvihnutie vám predĺžime o ďalšie 3 dni. Kontakty na naše predajne nájdete tu.
  • Vopred neuhradený tovar nemôžeme rezervovať na dlhšie než 10 dní. (Ak máte zájem o dlhšiu rezerváciu, môžete zaplatiť bankovým prevodom - napíšte nám na eshop@corial.sk)
Aj keď sa snažíme všetkým vyhovieť, dostupnosť tovaru na predajni, nie je zárukou dodania. Tovar na predajni je rezervovaný až potvrdením objednávky. Samozrejme urobíme všetko preto, aby sme vašu objednávku potvrdili a odoslali.

 


MOŽNOSTI PLATBY

Pri doručení na adresu môžete platiť buď na dobierku, bankovým prevodom alebo kartou on-line. Objednávky na osobný odber je možné platiť iba na mieste na predajni. 


Dobierka

Momentálne je možné využiť platbu na dobierku.
  • Svoju objednávku si môžete nechať zaslať na adresu v SR na dobierku a platiť až pri prevzatí zásielky. Cena za túto službu je 1 EUR.

Bankový prevod

  • Po vytvorení objednávky dostanete e-mail s variabilným symbolom vašej objednávky a číslom účtu, na ktorý nám platbu pošlete. Potvrdenie obsahuje aj QR kód pre pohodlnejšiu platbu.
  • Číslo účtu: 2942116778/1100, IBAN: SK56 1100 0000 0029 4211 6778
  • Aby sme mohli priradiť platbu k objednávke, vždy uveďte číslo objednávky ako variabilný symbol.
  • Hneď ako obdržíme platbu, balíček vám odošleme. Odoslanie potvrdíme prostredníctvom SMS.

Online

  • Platiť za objednávku môžete cez platobnú bránu v našom e-shope  (služba GP WebPay) následovne:
    • Platobnou kartou
    • Google pay | Apple Pay - z podporovaných zariadení.
  • Vaša banka nám platbu okamžite potvrdí, aby sme mohli ihneď začať s prípravou vašej zásielky.
  • Občas sa môže stať, že dôjde k zlyhaniu spojenia s platobnou bránou, napríklad z dôvodu bezpečnostnej odstávky - bohužiaľ druhýkrát už nie je možné vyvolať spojenie s platobnou bránou k rovnakej objednávke a vaša objednávka bude preto neuhradená. V tom prípade Vám príde mail s údajmi na bankový prevod (suma, variabilný symbol, IBAN aj QR kód na rýchlu a jednoduchú platbu). Objednávku si viete vytvoriť ešte raz, pokiaľ chcete platiť kartou online. Pôvodnú objednávku potom zrušíme.
  • Odoslanie vašej objednávky potvrdíme prostredníctvom SMS.

Na pokladni na predajni 

  • V našich predajniach Corial a Pandora môžete platiť až pri osobnom odbere vašej zásielky, a to v hotovosti alebo kartou - všetky naše predajne prijímajú platobné karty.
  • O pripravení objednávky k vyzdvihnutiu vás informujeme SMS.

 


Výmeny tovaru pri zaplatených objednávkach

  • Výmena tovaru je možná v prípade, že sa jedná o rovnaký tovar v inej veľkosti (napr. náramok alebo prsteň). Taktiež je možná výmena za iný tovar v rovnakej cenovej kategórii. 
  • V prípade požiadavky na výmenu treba odoslať tovar na adresu uvedenú nižšie aj spolu s požiadavkou na výmenu. Pokiaľ bude požadovaný model skladom, obratom Vám ho odošleme:

GOLDTIME BL spol. s r.o. (Eshop Corial)
Rezedova 5

82101 Bratislava

  • Výmena za odlišný model v inej cenovej kategórii nie je možný. V tom prípade Vám vystavíme dobropis a objednávku je potrebné vystaviť nanovo.
  • Výmenu tovaru je možné uskutočniť aj na našich predajniach. Pred návštevou predajne sa uistite, že menená značka sa na danej prevádzke predáva. V opačnom prípade výmena nie je možná.


Aktualizace textu:  29.11.2021

Novinky na Váš e-mail

Už nikdy nezmeškáte žiadnu zľavu alebo akciu. Ako prvý sa dozviete o novom tovare v e-shope. Pošleme Vám len to, čo Vás zaujímá - zadajte svoj e-mail.

Novinky na Váš e-mail
Už nikdy nezmeškáte žiadnu zľavu alebo akciu. Ako prvý sa dozviete o novom tovare v e-shope. Pošleme Vám iba to, čo Vás zaujíma - zadajte svoj e-mail.