Vrátenie do 14 dní

Forumlár ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Do 14 dní máte právo bez udania dôvodu odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej cez internet (takzvane "na diaľku") a máte nárok na vrátenie peňazí.

V prípade vrátenia alebo výmeny najskôr posudzujeme, či tovar nie je poškodený alebo opotrebovaný. Vrátenie môže byť z dôvodu poškodenia alebo opotrebenia tovaru odmietnuté. 

Právo odstúpiť od zmluvy využijete k vráteniu tovaru, ktorý vám nevyhovuje. Pokiaľ budete mať o tovar záujem, ale bude nejakým spôsobom poškodené, jedná sa o reklamáciu, a v tom prípade postupujte podľa reklamačného poriadku - nájdete ho tu.

Pokiaľ si nie ste istý, určite nám zavolajte alebo napíšte - kontakty nájdete tu. Radi vám poradíme, ako postupovať vo vašom konkrétnom prípade.

Adresy pre odoslanie zásielky a odstúpenie od zmluvy:
E-shop Corial
GOLDTIME BL, spol. s.r.o.
Rezedova 5
821 01 Bratislava
Slovensko
E-mail: info@corial.sk

POSTUP PRI ODSTÚPENÍ OD ZMLUVY
Vrátenie časti objednávky alebo výmena tovaru
  • Môžete odstúpiť od zmluvy a vrátiť celú zásielku alebo iba jej časť.
  • V oboch prípadoch musíte spolu s vráteným tovarom vrátiť aj všetko príslušenstvo a prípadne akciový darček, ktorý sa na tento tovar pri kúpe vzťahoval.
  • Pri vrátení zásielky na centrálny sklad e-shopu nie je možná výmena za úplne iný druh tovaru alebo tovaru v inej cene – v tom prípade odstúpite od zmluvy a my vám vrátime peniaze. Na požadovaný nový tovar si prosím vystavte novú objednávku v našom e-shope. Ďakujeme za pochopenie.
  • Pokiaľ bude vrátený tovar, za ktorý požadujete výmenu, nadmerne opotrebovaný alebo poškodený, výmena nie je možná.
Vrátenie na centrálu e-shopu
Pokiaľ nás chcete informovať o odstúpení pred odoslaním zásielky, pošlite informáciu na náš e-mail (info@corial.sk), kde uvediete: číslo faktúry, kód vráteného tovaru, číslo účtu pre vrátenie peňazí.
  • Odstúpenie od zmluvy musí kupujúci urobiť písomnou formou  - FORMULÁR PRE ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
  • Do balíčku vložte tiež všetko príslušenstvo, ktoré je uvedené na faktúre a súvisí s vráteným výrobkom (pokiaľ si niektoré výrobky z faktúry ponecháte, ponecháte si s nimi iba príslušenstvo, ktoré k nim patrí, ostatné vrátite).
  • Zásielku odošlite na našu adresu - všetky kontakty nájdete tu. Zásielka musí byť v súlade s podmienkami prepravcu, poštou posielajte ako cenný poistený list. 
  • Za stratu, či poškodenie zásielky počas prepravy späť neručíme. Tovar musí byť kompletný (vrátane všetkých dokladov a príslušenstva), mal by byť nepoužitý, nepoškodený a zabalený tak, aby sa počas prepravy nepoškodil jeho originálny obal. Vrátený tovar späť nezasielajte na dobierku, zásielku by sme nemohli prevziať a vrátila by sa vám späť.
  • Pokiaľ sa rozhodnete priniesť tovar na centrálu e-shopu osobne, tovar od vás prevezmeme (v zalepenej obálke s príslušnými dokladmi). Vydáme vám protokol o prevzatí zásielky. Výmena tovaru na mieste nie je možná. Pokiaľ požadujete výmenu za inú veľkosť, uveďte to v "odstúpení od zmluvy". Vymenený tovar vám odošleme na adresu.
 
Vrátenie na predajni
Či už vraciate tovar, ktorý ste predtým vyzdvihli na predajni alebo vám bol doručený na adresu, postup je jednoduchý:
  • Nezabudnite prísť s pôvodným paragónom, faktúrou alebo dodacím listom.
  • Prineste tiež všetko príslušenstvo, ktoré k tovaru patrí (krabičku, darček k objednávke a pod.)
  • Po kontrole pravosti a stavu tovaru vám  ihneď na mieste vrátime peniaze.

VRÁTENIE PEŇAZÍ
Pri vrátení tovaru do centrálneho skladu e-shopu:
  • Peniaze za tovar vrátený do nášho skladu E-SHOPU vám zašleme na bankový účet, pokiaľ ste platili bankovým prevodom alebo na dobierku.
  • Prípadne vrátime peniaze na kartu, ak ste zaplatili za objednávku online kartou. Ak vrátite iba časť objednávky zaplatenej online kartou, nemôžeme vrátiť peniaze späť na vašu kartu, ale pošleme ich na Váš bankový účet. Preto pri každom odstúpení od zmluvy uveďte bankový účet, aby sme sa spoločne vyhli zbytočnému oneskoreniu pri vrátení peňazí.
  • Peniaze vraciame v zákonnej lehote najneskôr do 14 dní od prevzatia vráteného tovaru.
Pri vrátení tovaru na predajni:
  • Či už ste za tovar platili pri prevzatí na predajni, alebo vám bol doručený na adresu, peniaze za vrátený tovar dostanete späť hneď pri odovzdaní tovaru (pokiaľ budú splnené všetky podmienky pre odstúpenie od zmluvy).

POUČENIE O PRÁVE ODSTÚPIŤ OD ZMLUVY PODĽA ZÁKONA
  • 14-dňová lehota začína plynúť deň po dodaní tovaru a považuje sa za zachovanú, ak nám pošlete tovar späť pred uplynutím 14 dní.
  • Na účely uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy musíte informovať predávajúceho o vašom odstúpení od tejto zmluvy vo forme jednostranného právneho aktu (napríklad listom zaslaným prostredníctvom poskytovateľa poštových služieb alebo e-mailom).
  • Na splnenie lehoty na odstúpenie od zmluvy musí byť dátum odoslania odstúpenia od zmluvy pred uplynutím príslušnej lehoty (buď e-mailom, alebo predložením podacieho lístka), tovar môže prísť na našu adresu neskôr.
  • Pošlite tovar späť na našu adresu bez zbytočného odkladu alebo ho odovzdajte v príslušnej predajni.
  • Náklady spojené s vrátením tovaru: Ponesiete priame náklady spojené s vrátením tovaru. 
  • Zodpovednosť za zníženie hodnoty  vráteného  tovaru:  Ste zodpovedný len za zníženie hodnoty tovaru v dôsledku manipulácie s tovarom iným spôsobom, ako je spôsob potrebný na oboznámenie sa s povahou a vlastnosťami tovaru vrátane jeho funkčnosti.
  • Platbu vrátime až po obdržaní vráteného tovaru.
  • Tovar zakúpený v e-shope je možné vrátiť prostredníctvom niektorej z predajní Corial.

*Tovar zakúpený na predajni Corial (bez objednávky z e-shopu) môžete v lehote 14 dní vymeniť – nie je možné ho vrátiť. Túto nadštandardnú službu využijete hlavne pre pohodlný nákup darčekov – pokiaľ sa netrafíte do veľkosti alebo vkusu obdarovaného, môžete prísť tovar vymeniť. Výmenu je možné uskutočniť za akýkoľvek tovar v rovnakej alebo vyššej hodnote.